Tuesday 30 May 2017

SENTIASA BERADA DENGAN ORANG YANG SAMA BUSINESS DENGAN ANDA

  • Maksud saya disini adalah kita sentiasa berhubung dengan orang yang satu kerjaya dengan kita. Ini penting untuk kita tidak lari dari landasan kita. 
  • Saya selalu melepak dengan my business partner kurang-kurang pun seminggu sekali. Yerla kadang-kadang kita rasa down, kurang keyakinan, Ada masalah itu dan ini.
Semasa di Korea
  • Ketika market down dahulu(2008) saya masih ingat lagi. Dah la saya orang baru, agak mendebarkan jugak. Pada ketika itu kiranya masih ramai lagi yang belum mengerti bahawa ketika market rendah macam itu la baik untuk melabur, ketika harga promosi. Ramai pelabur yang panik dan nak jual pelaburan mereka.
  • Alhamdulillah dengan teknik dan kaedah yang betul, belajar dari rakan-rakan satu business saya masih kekal sehingga ke saat ini.

No comments:

Post a Comment