Sunday 21 June 2020

PENJIMATAN CUKAI DENGAN PRS

Ahmad kamu ada tak kawan-kawan yang buat PRS? Terkesima sekejap.

Saya la tuan. Saya memang ada lesen PRS dah lama, promote nya tidak. Laaa kenapa tak cakap nasib baik tanya. Lama dah cari.



Saya apa-apa yang melibatkan duit, saya akan rujuk Ahmad dahulu, macam biasa.

Dahulu orang ajak skim cepat kaya, nasib baik saya tanya Ahmad kalau tak lebur duit saya.

Dia nak buat PRS sebab boleh kurangkan cukai RM 3000, yang EPx katanya dah full.

Alhamdulillah rezeki.

Lepas saya buka mulut pada clients, berkenaan PRS rupanya ada antara my client dah invest dengan orang lain. 
Alamak ruginyaaa....

Jadi kesimpulannya jangan MALU nak buka mulut atau declare BUSINESS kita pada orang ramai.

Jangan SEGAN nak declare kita ini BUJANG tang-tang takut terlepas GADIS JELITA yang menaruh hati pada kita.

Laaa ingatkan dah berpunya sebab HENSEM KACAK BERGAYA. Rupanya SOLO, KAYA BUDI PEKERTI lagi.


#rezeki
#janganmalu
#jangansegan
#discloseurbusiness
#PRS
#pengurangantax

No comments:

Post a Comment