Thursday 1 February 2018

UKUR POKET BADAN SENDIRI

Ada new bussines man yang beralasan nak jumpa client perlu tunjukkan kemewahan baru ada confident level yang cukup tinggi. Perlu pakai kereta yang hebat so sudahnya tak buat sale or tak buat kerja kerana hanya ada motor cabuk sahaja.

Asalnya nak work smart yang mana kos di ambil kira. Di sebabkan nak menampakkan imej poket tebal kononnya mampu close deal akhirnya terjerat dengan tipu daya iblis membuatkan merana di tepi longkang.

Kita akan cepat frust when hasil tak padan dengan lakonan kita. Yer la duit habis, masa terbuang, kerja bagai nak rak dan letih bagai nak pengsan.

So hilang la objective nak jimat dan mencari second income.

Tiada alasan la...orang rilek jer naik bas turun bas, merempit kesana kemari dapat close deal dan besar pulak tu. Aaaa yang ni kena belajar sebab ada cara dan ilmunya.
So berhenti berlakon!

Yang mana ada kurang pada diri, betulkannya.
Yang mana dah ok,
cantikkannya.



Gambar:
Minggu ni dengan kuda tempur kerana my Ferrari di kampung masuk ward. Tak ada masalah pun dan dapat close deal dengan client. Ada Sentimental value dengan kuda tempur saya ni. Jangan terkejut kerana dah close juta-juta dengan jentera ini.


Saya memerlukan yang suka merempit yang nak belajar mencilok, layan corner baring sambil dapat selesaikan hal kewangannya. Janji DENGAR KATA dan SANGGUP BERUBAH!

Ahmad Samhan
019-388698

No comments:

Post a Comment